tisdag 20 september 2011

Madame tussuadse...,, whatever

Finally!! Väntan är över. Alla år av tjat som mamma och pappa har fått stå ut med kan här med tystas! Idag har min törst blivit släckt! Jag har idag fått besöka Madame Tussauds. Jippijajaaaaah. Offret som fick äran att följa med mig? Martin Tell.

Nu känner jag ändå att jag kan lämna det här med Madame Tussauds bakom mig. Visst, det är kul att mingla runt med kändisar, men jag menar.. det är crouch end jag bor i. Här tydligen kryllar det av dem :)

Efter att ha insett att om London Tour Busses inte ens vågar avslöjar priset på sina tours på broschyren, är det antagligen overpriced, så åkte vi till Oxford Street för att äta lunch. Där hittade vi en Pizza Hut där vi kunde mätta vår hunger. Efter det var det dags att ta tuben hem för att hämta upp flickorna från skolan och ge sig ut på playdate i Priory Park med Josephine och hennes skyddslingar. Efter en tidsperiod av ungefär 3 Björnes Magasin avsnitt begav vi oss hem för middag som JAG lagade. Det var skräckinjagande att laga mat till hela familjen för första gången. Men bra blev det. Börjar få koll på det här med gasspis. På menyn? Kyckling, bönor, Coleslaw och Pita!

ME AND MY HOMIES:

Ändå snyggast...

Jag och min man

Martin och idolen Miley Cyrus


Tjenixen kära käraste / The Hanna

1 kommentar:

  1. Stumpan, du minns väl att du varit på Madame T när du var liten? Så när du tjatat och väntat har det varit för att DU VILL GÅ DIT IGEN!!!! Puss på dig!

    SvaraRadera