fredag 30 september 2011

Oxford Str**t

Häromdagen såg himlen ut så här:

Det firar vi med lite SHOPPING!



Min vinst :)

Jag har otroligt blandade känslor inför Oxford Street kan jag säga! Denna världskända gatan har begåvningen att ta musten ur än. Man kan åka dit med väldens bästa humör, och sakta men säkert så dödar oxford street detta glada humör.
Antar att man ändå får se detta på ett positivt sätt, kan ju nu stolt kalla mig för en äkta London-bo, då jag inser mer och mer hur mycket roligare det är att shoppa på andra ställen! :)

Men Forever 21 (<3) kommer alltid att ha förmågan att, trots stressen man känner inför Oxford Street, få mig att komma tillbaka!

88 pund lättare och rikare i kläder begav jag mig hem. På lite sämre humör, men ändå glad! :)

Loooooovee Panzo

1 kommentar: