fredag 7 oktober 2011

Wood Green

Häromdagen tog jag och Josephine en tripp in till Wood Green för att det var hennes lediga dag! Tanken var att vi skulle in och äta doughnuts och promenera runt. Gick in på topshop i ett uppdrag från Filippa, och redan där var det kört. Jag såg alla snygga kläder och insåg att jag måste spendera pengar. Slutade med att jag köpte en present till pappa. Inte nog med det. På H&M köpte jag mig två koftor, två par tights och en kjol. Primark erbjöd mig en smurf-pyjamas för 8 pund och jag kunde inte stå emot. Med en lättare plånbok och en mer överfull garderob gick jag för att hämta flickorna på skolan för att gå och ha gymnastik! :)

Doughnuts blev det ändå... choklad

Jordgubb

Choklad - Dinosaurie

Miss ya!

1 kommentar:

  1. hahaha, heeelt rätt :D (shoppingen alltså ;))
    frågan är ju bara hur kaaaatten du ska få hem allt ;) haha

    SvaraRadera