måndag 29 augusti 2011

And so it begins...

Morgonen för avresan vaknade jag klockan 06.45 av buller och brak! Helt sjukt vilket åskväder det var! Blev lite lätt stressad kan jag säga, inte kul att flyga i oväder.. Blev dock lugnad med att det skulle hinna blåsa förbi innan det var dags för mig att flyga vid halv elva! Hade en mysig frukost med familjen innan det bar av till Kastrup med pappa. Resan och allt gick bra, och väl framme i London blev jag upphämtad av min värdfamilj. Hade en jättetrevlig dag och kväll med god mat och mycket skratt! En annan lycka var att Andrea hade lämnat en massa roligheter i mitt rum.. En stor tvättkorg med rena kläder, smink, smycken, böcker och en massa krämer! jippi! Pilatesbollen däremot vet jag inte om jag kommer få användning av!



2 kommentarer:

  1. haha va? du som ääälskar pilates å sånt! ;D
    så gött att allt gick braaa!

    SvaraRadera
  2. fish & chips!

    SvaraRadera