tisdag 30 augusti 2011

Exploring

b-e-a-utiful day! Igår var det verkligen en toppendag. Jag Justin och barnen var på upptäcksfärd i crouch end. Denna upptäcksfärd ledde oss till Priory Park där det fanns den mest romantiska gungan jag någonsin sett. Mitt i skogen i ett högt träd hände det en gunga. Därefter gick vi vidare, barnen rullade vidare på sina scooters, och så tog vi oss till Highgate wood till en stor lekplats. Sprang runt och lekte en stund. M gav mig nästan hjärtattack då hon klättrade högst upp på "spindelnätet" och tyckte att det var okej att inte hålla i sig. Lugnade dock ner mig igen, tills det var K's tur. Den lilla 4-åringen klättrade högst upp and bounced on the rope. Vi kom i alla fall trygga därifrån och traskade vidare och checkade in Little Dinasaurs för att sen vandra vidare till Ally Pally. Efter att ha plockat blommor hem till mamma så gick vi tillbaka till huset, utmattade efter 2 timmar lång promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar