onsdag 14 september 2011

faktiskt världens allra finaste

Om man, som jag, har otur att gå på ett minfällt av sjukdomar, utan turen på sin sida, kan det vara bra att ha "faktiskt världens allra finaste". Nu undrar ni kanske, vad menar hon med "faktiskt världens allra finaste"? Låt mig förklara.

"faktiskt världens allra finaste" kan vara många saker. I mitt fall har det varit Min familj Mina vänner Mina släktingar Min londonfamilj.

låt mig vara helt ärlig. Jag har gått igenom lite av en kris här den senaste veckan, men jag kan nog ärligt säga att jag har aldrig känns mig så älskad förut. Jag hann inte ens posta på facebook att jag var inlagd innan 7 uppmuntrande meddelanden hade trillat in i mobilen. Och jag har aldrig behövt vara ensam, då pappa, min hjälte, kom flygandes (literally) och stannade med mig i en vecka. Hur sjukt är inte det?+ att jag har den finaste värdfamiljen man kan ha, som varit där för mig hela tiden och uppmuntrat och tagit hand om mig.

Jag är lycklig för facebook i mobilen. Så många meddelanden jag har fått av alla fina! jag är verkligen så lyckligt lottad!
Tack alla som sagt saker i stil som;
Tänker på dig Hanna!
Krya på dig söt-lök!
Du klarar det! Inget stoppar Hanna!
Get well soon ♥
Gumman! Nu blir allt bra!
Tänker och ber för dig♥ kram
you´re pure awesomeness. love!
Heja Hanna!
Hanna. Vi tänker på dig! Kamar från oss alla! ♥

Om man nu har riiiiiktigt tur, så har man även en fantastisk mamma som skickar ett paket som kommer fram med superduperfart och landar i brevlådan precis när man har blivit sjuk igen. Detta paketet ger än styrka!! Det kan inehålla något som liknar det här;

Gos-pyjamas som luktar mamma

Smått och gått

3 kommentarer:

  1. Du är värd allt fint, så fin som du är!

    SvaraRadera
  2. Snuffiluff - det får vi göra om... eller? Fina människor får fina vänner. Krya på dig från förkylningen nu. Kramis

    SvaraRadera
  3. fy vale vad jag längtar efter att komma över. hade jag haft pengar hade jag kommit nästa vecka OMG!!!!! varför är man inte rikast i världen?
    hörs på skype helt enkelt! PUSS

    SvaraRadera