söndag 16 oktober 2011

"Vad har jag INTE gjort?"

Inser, pinsamt nog, att det är hela 9 dagar sen mitt senaste blogginlägg. För detta ber jag så klart så hemskt mycket om ursäkt för!! Dem senaste tio dagarna har varit väldigt händelsefulla, och jag har verkligen fått göra jätteroliga saker! Förra veckan var Elin och Lena här från Sverige och jag fick lyckligt nog vara med dem och turista och upptäcka London med Lena i fronten! :) Utöver det har jag hunnit med 2 musikaler, playdates, chokladbollar, glasögonprovning, en tripp genom London centrum till Greenwich och en hel massa marknader!! :) Har haft en jättefin vecka med saker att göra och med härliga människor att umgås med! Imorgon är det sovmorgon innan jag ska hämta Josephines Finlay på nursery och flickorna på skolan! Håller även på att leta utbilning, och imorgon blir sista slutspurten på studera.nu och även research på ICMP här i London för en 10 veckors kurs i sång! Life is nice :)

Nu till min senaste vecka i bilder! :)

Kapitel ett: Elin och Lena





Kapitel 2: Glasögonprovning

Kanske framtidens nya brillz!


Kapitel 3: Tripp genom centrum





Kapitel 4: Greenwich




Tulip Stairs i Queens House

Matin, Franzi, JK

Kapitel 5: Markets







Ciao Bellos, Bellas!

3 kommentarer:

  1. Solen skiner över dig! Sötaste du! Kul med sångkurs! Går det att få in under dina lediga timmar?

    SvaraRadera
  2. jaaaaa!! allt är awesoooome! ser fram emot marknadeeeen :D

    SvaraRadera
  3. Fart på dig du :-)

    SvaraRadera