tisdag 25 oktober 2011

Anna in the city

I torsdags kväll anlände det ett paket till mig på Tottenham Hale station! Anna Felicia Veronica Bondesson! myyyyyysigt!! Har varit helt underbart att ha Anna här, och kul har vi haft!

Torsdag - Monkey Nuts, Lotta på bråkmakargatan och godis
Fredag - Frukost på Starbucks och wood green innan Anna is off to Martin
Lördag - Oxfordstreet, Utekväll i Camden och pizzaparty
Söndag - Sightseeing, KFC och Hillsong
Måndag - Jag lekte monster i parken och Anna vad med under hela jobbdagen! :)

Monkey Nuts

Äntligen har jag min Annis

OMG!!

Såhär var min reaktion!

Kommit på ett nytt sätt att torka håret på tuben!

Utekväll i Camden med Martin och hans härliga skolkompisar!
Utanför Buckingham Palace
Snaaart kommer Mamma och Pappa hit, om ungefär 2 och en halv timme för att vara exakt! Själv har jag spenderat dagen med att kurera mig efter min lilla spy incident igår. Eftersom det inte upprepades mer under natten eller idag har jag intalat mig själv att det antagligen var något jag ätit! Nu måste här städas inför besöket...

Peace, love and understanding, the Hanna

1 kommentar:

  1. nämen hanso! hade du spytt också? jag trodde det bara var lite illamående. aj aj aj. jag längtar efter dig!

    SvaraRadera