torsdag 23 februari 2012

Sen senast, del 1

Hahaha, det blev lite kul rubrik! Kan tolkas på två sätt; "Late latest" eller "Since last time". Antar att båda rubrikerna funkar.. börjar bli lite dålig på det här med att blogga, men vet ju inte om någon ens läser, hallååå. Gör din röst hörd genom att kommentera vettja! Väntar hela tiden på att något stort ska hända så att jag ska ha något roligt att skriva om. Men sen kommer jag alltid på att det faktiskt händer roliga saker ganska ofta! Så här kommer ett litet inlägg om saker som jag har glömt att skriva om.. yaaay!

1. Jag insåg att min del av duschen är väldigt rosa! haha, jag vet inte hur detta hände. Men jag har upptäckt att rosa (enligt mig) alltid luktar godast. Jag blir så glad när jag har tagit en dusch och hela jag luktar lite rosor/godis/rosa. Det får mig att tänka på sommaren. Så jag kommer att fortsätta ha en rosa dusch.

(kände att de va viktigt att jag delade med mig av detta)


2. LINA KOM PÅ BESÖK!

Detta va en väldigt spännande upplevelse då jag för första gången gick på ett arabiskt bröllop. Väldigt annorlunda från va jag är van vid, men det va absolut en upplevelse. Så färglatt och mysig stämning, men jag föredrar ändå det, för mig, traditionella kristna bröllopet!


3. Jag tröstade mig med pizza-party hos Martin, doughnuts och en film när jag va sjuk! jag kan inte få nog av dinosaurie-doughnutsen på Wood Greens köpcenter! Får nog ta och gå dit imorgon när jag ska köpa en fiiiin klänning på River Island



4. För en vecka sen började jag började läsa True Blood och insåg att jag inte kunde sluta! 4 down, 5 to go!


Klockan blev visst mycket! Får fortsätta imorgon! Tune in tomorrow for more. pusspuss



5 kommentarer:

  1. jag läser OCH har dig på bloglovin. omg. :)

    SvaraRadera
  2. Jag också! Så skriv skriv skriv :D

    SvaraRadera
  3. Läser allt, flera gånger, och har dig på Bloglovin! Härliga dinasaurier! Puss

    SvaraRadera
  4. jag läser! snart kan du skriva om vårt besök :D

    SvaraRadera
  5. Jag läser också Panzo! OCH tänker att rosa också är färgen på grisar och chimpansrumpor! :) Kram Gb

    SvaraRadera