lördag 25 februari 2012

Sen senast, del 2




Det blev vår i London! Jag och Martin satt i skuggan häromdagen och fikade utan jackor. Gaaanska härligt asså. Jag känner verkligen hur glad jag blir när solen kikar fram. Jag borde bo i ett varmt land. På en liten tvärgata i Camden sprang vi på MTV-studios! haha, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet i London.

Förhoppningsvid väntar någon hottie från True Blood runt hörnet. Kanske Alcide...? Jag är heeelt hooked på denna serien asså!! Lite sugen på att köpa den.. Inte så dyrt här på HMV.


Anyyyyway! Härom veckan va jag, Franzi och hennes syster Sophie och så på filmen "The vow". Wow! Tyvärr va jag liiiite besviken för att jag inte grät. Japp, sånt blir jag besviken på! haha


Efter det tog jag och Franzi en liten tur till Trafalgar Square. Det är ett av mina favvoställen på kvällen, med de upplysta fontänerna. Vi insåg båda att det va London Fashionweek, och gick runt i en timme för att hitta stället de hängde till på. Tyvärr hittade vi aldrig något, men 5 hummer limousiner körde förbi.. haha! insanity!!



SEE YA! :)

2 kommentarer:

  1. Söt-hoppa! Håll kvar våren tills vi kommer!

    SvaraRadera
  2. tjohooooooo! ni kanske får sommar när ni kommer istället, malin?! :)
    hanso, tack för update! längtar redan till nästa... hihi ;)

    SvaraRadera