torsdag 3 maj 2012

Det här med att blogga, alltså..

Innan jag flyttade till London så lovade jag Filippa EN sak. Att jag skulle vara bättre med att uppdatera min blogg än min syster va. Jag måste ändå påstå att det gick väldigt bra i början, men nu så här de sista månaderna så har jag verkligen varit usel. Det finns så mycket jag vill skriva om nu, så jag vågar nästan lova att de kommande dagarna/veckorna så kommer jag att blogga liiiiite mer regelbunder (eller?)

En sak jag lovade mig själv va att jag inte skulle shoppa så mycket som Andrea... hehe. Det går ju sådär va! Skillnaden på mig och min syster är att hon shoppar kläder medan jag shoppar saker! Det kan bli lite sådär jobbigt när man snart ska flytta hem, och man inser att de där 20 böckerna väger ganska mycket. Eller de där filmerna och tv-serierna jag köpte kommer att ta upp ganska många kilon i väskan. Som tur är så har jag lyckats skicka hem de flesta av mina saker som jag inte kan tänka mig att lämna kvar här. Därför har jag nu sagt till mig själv att det är dags att sluta köpa saker och istället lägga pengarna på att uppleva saker, som musikaler m.m. Så nu har jag lite sånt att se fram emot. Med Noah and the Whale, Ane Brun och Harry Potter studio tour i backspegeln ger jag mig nu in i nya äventyr. Galen present till Katie resulterade i morgondagens musikal, Naked Boys Singing och finns det fortfarande biljetter kvar imorgon så bokar jag och Franzi David Guetta till den 2e Juni!

Var idag busig och shoppade fastän jag inte borde. Det resulterade i en ny bikini (river island), shorts (dorothy perkins) och hårspray, hårolja och puder (toni&guy). Imorgon kommer förhoppningsvid kläderna jag beställde från H&M:s Fashion against aids, och säsong två av True Blood. Som sagt, jag har slutat shoppa!



Kramiz ni lyckliga i vårsolen!

2 kommentarer:

  1. Hannis, vilken fin bikiniiii! Den får du ha på dig när vi hit the beach när du kommit hem! :D

    SvaraRadera
  2. Snygg bikini!
    Jag har en utmaning till dig på min blogg. Kolla gärna in den. :)

    SvaraRadera