söndag 6 maj 2012

Harry Potter Tour part 1

Och så kom den där lyckliga dagen då jag fick besöka inspelningsplatsen till Harry Potter filmerna! Heeeelt sjukt ändå. Tidigt på morgonen (09.45) tog vi bussen in till Finsbury park för att påbörja resan in till Watford Junction, Warner Bros studios.
 Det hela började med en liten välkomstfilm och sen fick man gå runt och kolla på allt som fanns där. Det va en helt fantastisk upplevelse, jag uppmanar alla att försöka få tag på biljetter om ni är i London! Antar att det bästa är att visa er i bilder, so here we go!


Bussen till Warner Bros


Harrys sovrum under trappan


Dörren in till "the great hall"


Dumbledore håller tal i the great hall


Utanför skolan..


Harrys säng i Gryffindors sovsal 



Albus Dumbledores kontor

Har så sjukt många bilder så jag tror att det får bli fler inlägg lite senare om min Harry Potter tour. Ikväll så kommer Katie hit på pyjamasparty med film, godis och pizza. Bank holiday imorgon vilket betyder en extra ledig dag för mig! :) 

pusspånäsan

1 kommentar:

  1. fy vad cooooolt! det gör vi nästa gång det blir London :D

    SvaraRadera