fredag 6 juli 2012

From damaged to Hollywood

Idag tyckte jag att jag va RIKTIGT modig. Efter att ha sparat ut till långt hår i år och dagar insåg jag att det kvittar hur långt det än är, är det slitet så är det inte fint. Så häromdagen bokade jag tid på mp4 hair här i Crouch End, och idag klockan 13.00 klippte Dominique av dä! Kändes väldigt lyxigt! Har lagt in the olika slingor, fått en extrem hårinpackning och klippt det lite mer än en decimeter. Wiho! Brukar ofta gråta en skvätt efter att ha varit hos frisören, men idag har jag bara känt mig riktigt glad!! Jippiiiiiih.

Före (se ledsen min)
  

Efter (glädje)



Nu är det bara 9 dagar kvar för mig här i London. Lite hemlängtan nu, men på ett bra sätt. Ser fram emot alla roligheter som ligger framför mig, och framför allt vill jag ha strandhäng. Hoppas att vädret håller sig fint!!!! Nu är Anna i London, och det tycker jag är jättekul. Imorgon blir det antagligen London Dungeons, läskigt tycker jag, roligt tycker Martin, en upplevelse tycker Anna. Det blir säkert jättespännande. Tänkte kila iväg och köpa lite godisk och lärre... hehehehehe. Atkins - out of the window!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar