tisdag 1 november 2011

The weekend of all the weekends!

Mamma och Pappa, I love you!

Fick finbesök i helgen, min kära mor och far. Hämtade upp dem nere vid YMCA och med lite tårar och skratt tog vi oss hem till mig där mamma och pappa skulle spenderade helgen. Tänka sig att vi har varit ifrån varandra så länge, men ändå känns det som att det var förra veckan jag under ett bullrande oväder tog mina väskor och åkte till Kastrup. Det har verkligen varit en heeelt underbar helg med mina kära föräldrar! Vi har hunnit med roligheter som att gå till parken, shoppa i Wood Green och vara på lovsångs-konferens. Vi har ätit gott och jag fick äntligen, återigen få känna smaken av mammas underbara kycklingpaj! Förutom ovanstående har vi inte bara hunnit med att strosa runt i mysiga Richmond, utan har även varit och sett Tintin till pappas stora glädje. Oooch min och mammas... :)


Jag och mina töser

Utanför Hyde Park

På Oxfordstreet vid vår hemliga gränd..

Tintin i 3D. Snyggt med dubbelglasögon

På "The white cross" i Richmond. Här serveras maten av snygga pågar!

Daddy-cool

När det var dags att säga hejdå fick vi lov att trösta oss med att det faktiskt bara är 7 veckor tills jul!
pss


3 kommentarer:

  1. Sweetie! Love you too! Du är underbar och det var underbart att träffa dig!

    SvaraRadera
  2. Älskade gumsan - tack för en toppenfin helg.

    SvaraRadera